Hoppa till innehåll

Vanliga frågor (företagskunder)

Varför Premium Textiles Sweden till min verksamhet?

Premium Textiles Sweden sängutrustning och bäddtextilier är lämpligt för hotell-och uthyrningsverksamheter av flera anledningar. För det första erbjuder vi högkvalitativa och allergivänliga produkter som är lättskötta och tåliga i tvätt och hantering. Detta är särskilt viktigt för verksamheter som prioriterar en tidseffektiviserad drift. Bäddtextilierna är utformade utifrån estetik och bidrar till en stämningshöjande miljö och passar därför mycket bra till verksamheter som erbjuder både uppbäddade och obäddade sängar. 

Premium Textiles Sweden vet att sov upplevelsen är en av de viktigaste faktorerna till nöjda och återkommande gäster. Därför värdesätter vi våra kunders åsikter och behov när det kommer till utveckling av produkter. Vi tar hänsyn till verksamheters olika rutiner och arbetar dagligen för att komma med nya smarta lösningar. Framförallt när det kommer till tidseffektivisering och branschanpassade produkter, men även när det handlar om ergonomi.

Premium Textiles Sweden engagerar sig i att värna om miljön och arbetar mot en hållbar framtid. Vi strävar efter att främja cirkulära produkter och processer för att minska vår påverkan på naturen och bevara resurserna för kommande generationer.

Hur ser leveransmöjligheten ut till mitt projekt?

Premium Textiles Sweden erbjuder olika leveransalternativ för att möta kundens behov. Vid större projekt kan vi erbjuda installation eller skräddarsydda paketeringslösningar som hjälper till att spara tid för kunden. Till exempel kan vi leverera och installera direkt till specifika rum i ett hotell, eller till lägenheter/stugor i ett nyproduktions projekt. På förfrågan finns möjlighet att packa rums- eller lägenhetsvis för att tidseffektivisera och på så sätt underlätta för din personal. Välkommen att kontakta oss för att veta mer hur vi kan hjälpa just ditt företag.